eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-22 01:09:04
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2014 00:50, Sonn pisze:
> [...]
    temat

    Jeżeli razi Cię to że jego razi, po co w ogóle czytasz jego odpowiedzi?

    Sorry, ale przychodzisz i ani cześć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi
    po kątach że nie tak odpowiadają na zadane przez Ciebie pytanie. Jak
    umiesz lepiej, to sobie sama odpowiedz. Albo sam, bo coś mi nadal
    trollem pachnie.

    p. m.