eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazyRe: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
  • Data: 2014-10-22 08:37:30
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
    Od: Gerard <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-22 o 01:09, m pisze:
    > Sorry, ale przychodzisz i ani cześć ani sp...laj tylko rozstawiasz ludzi
    > po kątach że nie tak odpowiadają na zadane przez Ciebie pytanie.

    W kwestii formalnej, to wróć do pierwszego postu w wątku - zobaczysz
    ładne przywitanie się i uprzejmie zadane pytanie z gorącą prośbą o
    odpowiedź. Kilka niefortunnych sformułowań sprowokowało falę
    niewybrednych "odpowiedzi" i w zasadzie tylko Robert odpowiedział na
    poziomie, za co mu cześć i chwała.

    > Albo sam, bo coś mi nadal trollem pachnie.

    Może to i troll, ale może nie. Poruszony przez nią problem jest życiowy
    i realny dla wielu osób. Co do formy zadania pytania - naprawdę
    uważacie, że wszyscy mają takie samo wykształcenie, doświadczenie i
    obycie w życiu, jak Wy? (zwracam się do osób od "niewybrednych
    odpowiedzi"). Bo wygląda na to, że jeśli jakaś osoba wykaże się mniejszą
    od Was wiedzą o życiu, to od razu jest wg Was trollem.
    I w całym tym wątku i oskarżeniach o trolling najbardziej zastanawia, że
    ci uważający się za mądrzejszych i lepiej wykształconych ludzi zamiast
    odpowiedzieć krótko i zwięźle na zadane pytanie, to właśnie trollują...
    Przykre i zniechęcające do zadawania pytań na grupie.