eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazyRe: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
  • Data: 2014-10-22 16:35:24
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy [OT]
    Od: sara <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tutaj nie widzę niewykształcenia i nieobycia. Zauważ że nie ma błedów
    >
    > ortograficznych, a te w przypadkach niewykształcenia i nieobycia
    >
    > zazwyczaj idą w parze z błedami stylistycznymi i błedami formatowania
    >
    > wiadomości.
    >

    > Więc albo troll, albo ktoś kto ma w dupie (zbieżność niezamierzona). Tak
    >
    > czy inaczej - nie zachęca do skupienia się na meritum zaś ciągnie do
    >
    > komentowania formy.

    Na podstawie tego ze nie dawalam przecinkow ani kropek w tym co napisalam oznacza ze
    trolluje badz nie mam szacunku do ludzi?
    I napisales wyzej ze nie widzisz tutaj niewyksztalcenia I nieobycia a zacytuje teraz
    komentarz pana Sonn:

    >A my pozdrawiamy leniwą analfabetkę, która w szkołę rzucała kamieniami i
    której sposób pisania odzwierciedla szacunek do innych (czyt. zero kultury)

    czy to wedlug Ciebie jest kultura I szacunek?
    albo ktos tam wczesniej napisal ze sie "rznelam" czy to jest szacunek wobec Ciebie?
    Jestem przyzwyczajona do pisania bez przecinkow I innych znakow interpunkcyjnych bo
    jak juz wczesniej wspominalam mieszkalam 9 lat w Anglii I tam nie bylo mi to
    potrzebne I wcale nie oznaczalo to braku szacunku do ludzi!
    Co do nieobycia to nie interesowaly mnie takie sprawy I nigdy nic wczesniej w Polsce
    nie zalatwialam bo jak juz wczesniej wspominalam wyjechalam z Polski konczac szkole I
    nie wiem co I jak sie tutaj odbywa a tymbardziej nie wiem jakie sa formalnosci
    zwiazane sprawami w sadzie co do tematu na jaki chcialam uzyskac odpowiedz

    Na forum napisalam pierwszy raz bo nigdy wczesniej mi to nie bylo potrzebne I to byl
    rowniez ostatni raz kiedy m uzyskac pomoc w internecine bo widze ze odpowiedzi sie
    nie uzyskuje tylko jedyne co sie czyta to chamskie komentarze od osob ktore same
    trolluja a posadzaja o to mnie autora tematu...

    Co do narzucania czy nakazywania komus by udzielil odpowiedzi to tez jestes w bledzie
    bo napisalam zeby sie ktos nie udzielal skoro sie nie wypowiada na dany temat tylko
    "trolluje" a gdybym chciala wymusic odpowiedz napisalabym: pisz odpowiedz na to
    pytanie a nie zmieniasz temat na inny!!
    No ale tego nie zrobilam I nie mam zamiaru a to ze dalej nie uzywam tych przecinkow o
    ktore tak sie coniektorzy domagaja to tylko dlatego ze nie bede robic tego co
    NARZUCAJA mi osoby trollujace a nie osoby ktore na powaznie wziely moj temat bo nie
    jest on wyssany z palca tylko niestety naprawde mi sie to przydarzylo!

    I tym nielicznym osobom ktorzy wypowiedzieli sie normalnie z gory dziekuje za
    zrozumienie I szacunek
    A reszcie przekazuje ze nie musicie sie c ze swoimi chamskimi komentarzami bo
    wycofuje ten temat I wiecej nie bede tu nawet zagladac I czytac tych bzdur bo widze
    dla wiekszoci cierpienie ludzkie to wielki ubaw bo chyba nikt z was nie wie jak sie
    czuje samotna kobieta w ciazy ktora zostawila osoba ktora kochalo sie ponad zycie w
    chwili gdy sie tej osoby najbardziej potrzebuje by byla blisko

    Wiec miejcie sobie ubaw dalej I myslcie ze to ja trolluje I bawcie sie dalej sami bo
    ja z tej konwersacji sie wycofuje