  • Data: 2005-07-14 14:19:20
    Temat: Re: Pozbawienie wody.
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tu nie widzę żadnego błędnego koła.
    > Jak sie nie wywiązuje z umowy to mu ja wypowiedzieć i iść ze swoimi
    > pieniędzmi do konkurencji.

    Zmiana miejsca zamieszkania wiązę się z przeprowadzką, a jeszcze wcześniej
    ze znalezieniem sobie tej "konkurencji".
    Niestety rynek mieszkań jest jaki jest i w sumie nie tak łatwo znaleźć
    mieszkanie. Jeżeli już coś się trafia to przeważnie są to podobne rudery, w
    które wpierniczysz masę kasy i znów będziesz "rolowany" przez kolejnego
    właściciela, który zrobi to samo i kolejny raz będziesz musiał szukać i znów
    wkładać.
    Poza tym gdyby chodziło o mnię to nie siedziałbym tam nawet 5 minut.
    Zdemontowałbym wszystko co zrobiłem i jeszcze bym takiemu skur.... nasr....
    na środku.
    Rozumiem, ze właściciel może mieć inne plany na zagospodarowanie pomieszczeń
    i chce rozwiązać umowy z lokatorami. Ustala z lokatorami termin w jakim mają
    sobie znaleźć lokum i opóścić jego budynek, ale to co ten skur.... robi to
    największe skur......
    Ponad to weź pod uwagę, że dla starszych ludzi szukanie nowego mieszkania i
    przeprowadzka to wielkie przeżycie zwłaszcza, że mieszkali w tym miejscu
    przez wiele lat i często nawet nie stać ich na kaucje, odstępne czy nawet na
    koszty przeprowadzki.

    Jacek "Plumpi"