  • Data: 2011-09-20 10:26:39
    Temat: Re: Powtórne nieodpłatne wykonanie pracy uznanej za wadliwą
    Od: "Bartosz" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja to widzę tak, że pracownik dał pupy i spaprał robotę, która miał wykonac w ramach
    umowy o pracę a teraz pyta sie czy może się wymigać od jej wykonania.
    Wynagrodzenie z tutułu o pracę pracodawca musi wypłacić z tego co mi wiadomo ale....
    ... w przypadku rażacych zaniedbań ze strony pracownika może się domagać od niego na
    drodze cywilnej "rekompensaty" po wczesniejszym wezwaniu do usuniecia zaniedbań.