  • Data: 2011-07-24 16:37:37
    Temat: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-24 18:02, zly pisze:

    > Nie wiem, czy jeśli zostanie wymeldowany to traci jakieś prawa jako
    > najemca.
    Nie, i co więcej, nadal ma prawo tam mieszkać.
    >Czy wymeldowanie go pozbawi go prawa do ewentualnego wykupu
    > mieszkania?
    Nie.

    Zrozum w końcu że nadal obowiązuje go umowa najmu, nie ważne czy
    mieszkał czy nie przez ostatnie 10 lat. Jedyne co można to wnioskować do
    ADM o rozwiązanie z nim umowy najmu właśnie z tego powodu, że nie
    mieszka, nie łoży na utrzymanie mieszkania. Ale..
    1. on właśnie chce mieszkać - więc jedyne co to domagać się części opłat
    i to wyegzekwować lub uczynić kartą przetargową.
    2. może się nie zgodzić, kwestia dowodzenia że nie mieszkał itd, droga
    przez mękę, zwłaszcza że pkt.1

    Trzeba to było zrobić gdy nie mieszkał i nie planował mieszkać. Teraz
    jest pozamiatane.

    --
    MZ