  • Data: 2011-07-24 18:09:58
    Temat: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-24 18:43, zly pisze:

    > No tak tylko nie za bardzo łatwo jest kogoś wymeldować ot tak, bez jego
    > wiedzy i zgody. Właśnie o to chodzi.

    Banalnie prosto. Wymeldowywałem administracyjnie człowieka,
    który twierdził, że nie mieszka ( nie jest to równoznaczne z NIE
    WYNAJMUJE. Nie stawiaj pomiędzy MIESZKA a NAJMUJE znaku równości).

    > Nie mieszkał, poszła żona go
    > wymeldować, i nie dało się ot tak, bo najpierw musieli sprawdzić co i jak.

    Jeśli ktoś jest matołem - to nie dziwo, że go spławią. Rady są 2:

    - nie być niedorozwojem, znaczy się POCZYTAĆ
    - pozbierać butelki i zatrudnić prawnika (p.s. - często są akcje
    "dni otwarte u prawników", wtedy można za free)

    > Jak zaczęli sprawdzać to się okazało, że akurat właśnie chce mieszkać.
    > W jakich rozporządzeniach, ustawach etc szukać szczegółowych przepisów na
    > ten temat?

    Ale na jaki temat ?

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!