  • Data: 2005-06-03 20:41:33
    Temat: Re: Powodztwo przeciwegzekucyjne
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    coreczka napisał(a):

    > 1. Wierzyciel nie mial zdolnosci procesowej (sadowej)

    To raczej podstawa do do wznowienia postępowania - art. 401 kpc. Pomijam
    oczywiście fakt, że chodzi ci nie oz zdolność sądową, lecz właściwą
    reprezentację wierzyciela, a to co innego.

    > 2. Tytul egzekucyjny obejmuje przedmioty sluzace do wykonywania mojej
    > dzialalnosci gospodarczej

    Jeśli stosunek prawny obejmował obowiązek wydanie tych rzeczy to nie
    widzę problemu. Art. 829 kpc o który ci zapewne chodzi nie dotyczy
    egzekucji wyroku w którym nakazano wydać określone rzeczy.

    > 3. Nie zostalam powiadomiona o toczacym sie procesie, mimo ze Sad mial w
    > aktach moj aktualny adres (jedyne wezwanie na rozprawe poszlo pod stary
    > adres)

    To podstawa do wznowienia postępowania - art. 401 kpc.

    > 4. W przypadku skutecznej egzekucji naruszone zostaja prawa osob
    > trzecich (straca internet)

    To akurat podstawa do niczego.

    > 5. Przecze zdarzeniom, na ktorych oparto klauzule wykonalnosci ....

    To już jest absurd. Było kwestionować tytuł egzekucyjny w procesie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam