  • Data: 2005-06-03 20:49:34
    Temat: Re: Powodztwo przeciwegzekucyjne
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    coreczka napisał(a):

    > no wlasnie - przejrzalam akta w sadzie jeszcze raz i:
    > 1. pozew zostal wyslany na adres nieaktualny od lat (Wierzyciel w
    > zalacznikach do pozwu podal rowniez moj aktualny adres dla doreczen)

    Myślę że tu problem w listonoszu i Tobie - skoro to był adres
    nieaktualny doręczenie winno wrócić z adnotacją adresat nieznany,
    adresata wyprowadził sie, itp. Skoro tak nie było to może jednak adres
    jest aktualny.

    > Co radzisz w takiej sytuacji?

    Może ja poradzę. Masz dwa wyjścia:

    1. wznowienie postępowania z powołaniem się na 401 pkt 2 kpc;
    2. sprzeciw od wyroku zaocznego ze wnioskiem o przywrócenie terminu.

    Wybór należy od szczegółowych okoliczności sprawy.

    W obu wypadkach to co napisałaś może wystarczy to odnowienia procesu,
    ale jeśli powództwo jest zasadne to i tak niczego nie zmieni, poza
    przedłużeniem.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam