eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci
    towaru z umowa
    Date: Sun, 07 Sep 2008 11:55:10 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 21
    Message-ID: <ga08es$24$1@inews.gazeta.pl>
    References: <2...@d...googlegroups.com>
    <g9pb69$sqh$2@inews.gazeta.pl> <g9pfpt$rfd$1@news.onet.pl>
    <g9pgj7$26q$2@inews.gazeta.pl> <g9pgpt$u7l$1@news.onet.pl>
    <g9pjcc$ina$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@8...googlegroups.com>
    <g9rka2$nhn$1@news.onet.pl> <5...@z...router>
    <g9tbke$k4r$1@news.onet.pl> <g9tkiu$rov$1@inews.gazeta.pl>
    <g9uo98$2e5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp58.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1220781340 68 83.12.145.58 (7 Sep 2008 09:55:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Sep 2008 09:55:40 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 080906-0, 2008-09-06), Outbound message
    In-Reply-To: <g9uo98$2e5$1@news.onet.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.16) Gecko/20080708
    Lightning/0.8 Thunderbird/2.0.0.16 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:552296
    [ ukryj nagłówki ]

    Liwiusz pisze:

    > Obydwie metody (list polecony wybrany przez klienta, albo wywieszka
    > wybrana przez sprzedawcę) mają wady, czyli każda z metod może być
    > wybrana przez kontrahenta w celu krzywdzenia drugiej strony. Tym samym
    > nadużywanie każdej z tych metod może być zabronione.

    Tylko sposób z wywieszka jest skrajnie uciążliwy dla klienta i
    niebezpieczny.

    Po pierwsze:
    - klient musi jechać przez całe miasto do sklepu by poznać decyzję
    - dane osobowe i szczegóły reklamacji na widoku
    - klient przychodzi do sklepu, nie ma decyzji, mówi proszę nowy towar,
    sprzedawca idzie do tablicy, wywiesza decyzję, że nie uznaje reklamacji
    i prosi pracownika o poświadczenie. Klient ugotowany...

    > Najlepiej jeśli sposób odpowiedzi będzie ustalony przez strony w
    > momencie składania reklamacji.

    Co jak podczas składania reklamacji nie mogą dojść do porozumienia?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1