  • Data: 2002-01-12 09:57:17
    Temat: Re: Poważny problem!!! Prosze co poradzicie? Raczej pilne
    Od: MaXxX <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Jan 2002 02:19:45 +0100, Paweł S (p...@k...chip.pl)
    pisze na pl.soc.prawo:

    > Mi powiedziała że pogodziła juz sie z rezygnacją, ja natomiast bym walczył.
    > Jeżeli ktoś doradzi coś sensownego, to chętnie wysłucham.

    To nie ta grupa. Na jakiejś o psychologii poszukaj...

    A zresztą to raczej powinna się postarać znaleźć kumpla/kumpelę, którzy
    jej wytłumaczą to i owo... Co to, studentów zamykają teraz w klatkach
    poza uczelnią? Ja studiuję i często albo do mnie się ktoś zgłasza po
    wyjaśnienia jakichś spraw, albo ja do kogoś, i wiedza przepływa
    normalnie. Co z tego że jest niesłysząca? A od czego Gadu-Gadu, czy ICQ,
    żeby ze znajomymi z roku się pokonsultować?

    Wojny z psorami się (prawie nigdy) nie wygra. Trzeba za to sobie radzić -
    czyli Ty, jako kumpel, wspieraj koleżankę psychicznie, żeby nie robiła
    głupot. To, co opisałeś jako działanie psora, jest zupełnie normalne i
    tak robi całkiem sporo wykładowców... Problemem tu nie jest ten facet,
    tylko to, że dziewczyna nie potrafi zadbać o siebie i JAKOŚ zdobyć wiedzy
    (od kolegów, z dodatkowych książek poleconych przez psora, itp).

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,