  • Data: 2002-01-13 12:29:20
    Temat: Re: Poważny problem!!! Prosze co poradzicie? Raczej pilne
    Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałem na myśli to co sie dzieje obecnie na uczelniach (prekręty przy
    > examach, lewe prace magisterskie itd) Faktem jest, ze nie idzie to
    > wyeliminować. Zawsze znajdą sie tacy co wolą sobie ułatwić studiowanie.

    Problem lewizn istniał zawsze. I to nie tylko zaliczeń, egzaminów, ale i
    dyplomów.
    Sama znałam osobę, której fałszywy dyplom lekarski wyszedł dopiero podczas
    obrony doktoratu. Ponad 20 lat pracował w zawodzie, operował, miał
    specjalizacje II stopnia. Ale doktoratu mu się zachciało ... i ktoś w ramach
    procedury miał dołączyć odpis dyplomu z AM z Krakowa. Wszystko wyszło, była
    rozprawa, łeb sprawie ukręcono. "Dokończył" studia, zmienił specjalizację i
    nawet ordynatorem został.

    Pozdrawiam
    Krystyna