eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowazny problem ;-) -- Pomocy, prosze :-)Re: Powazny problem ;-) -- Pomocy, prosze :-)
  • Data: 2002-07-22 22:23:41
    Temat: Re: Powazny problem ;-) -- Pomocy, prosze :-)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 20 Jul 2002 21:42:03 +0200), "Piotr
    Firlej" <e...@s...pl> był(a) napisał(a):


    >| No właśnie po to jest ta zaliczka, żeby pokryć straty sprzedawcy
    >| wynikłe z odstąpienia od zakupu.
    >Fakt, ale wyobraz sobie to tak:
    >Wplacam zaliczke, towar przychodzi, odbieram (wplacam reszte pieniedzy) i wracam za
    2 dni, zeby zwrocic towar bo np. sie 'pomylilem'

    więc grzecznie negocjujesz ze sprzedawcą warunki zwrotu.

    >(chyba mam jakis czas na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyn?!),

    No więc zrozum wreszcie, że nie masz takiego prawa, poza ew.
    wewnętrzynymi ustalenia regulaminu sklepu lub oddzielnymi punktami
    umowy sprzedaży.

    >co wtedy?

    Wtedy musisz liczyć na powyższe.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1