  • Data: 2011-08-29 02:13:15
    Temat: Re: Potwierdzenie odbioru
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-28 23:36, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > ojtam, ojtam - zwrotka jest najczęściej żółta i doskonale ją widać.
    > Poproszę następny strzał :-)

    Kiedy ja poważnie piszę - jest mała, cienka, może się przykleić do
    innego listu itp. itd.

    To nawet dobrze o poczcie świadczy, wygląda bowiem na to, że listy giną
    losowo, a rzadziej są kradzione (gdyby była nadreprezentacja listów w
    zaginionych przesyłkach, to dawałoby to do zastanowienia).

    --
    Liwiusz