    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Date: Sat, 2 Aug 2008 06:38:22 +0000 (UTC)

    Tristan <n...@s...pl> napisal:
    > racjonalizm = poglądy polityczne zgodne z USA?

    Nie. Ponizej sam dales sensowne definicje. Ty nie kierujesz sie
    rozumem, ale emocjami i utopijnymi wizjami. Czy czytasz ze zrozumieniem
    to co pisze? Olgierdowi juz napisalem, ze poglady ekonomiczne
    lansowane w USA to taka sama utopia jak marksizm-leninizm.
    Z akcydentalnych i tylko okresowych zgodnosci tworza teorie
    ekonomiczno-spoleczne, a potem wjezdzaja czolgami, aby rabowac
    rope, a przy okazji cwiczyc poligonowo. Bin Laden to wzorcowy
    przyklad, ze amerykanski imperializm jest dokladnie taki sam,
    jak socjalizm - stworzyl problem, z ktorym nie umie sobie poradzic.
    Dla niezorientowanych: bin Laden byl finansowany przez USA, dopoki
    byl wygodnym narzedziem antyradzieckim w Afganistanie.

    > Wg SJP to:
    >
    > racjonalizm
    > 1. ?przekonanie o sile i możliwościach poznawczych rozumu ludzkiego oraz o
    > konieczności kierowania się nim we wszelkim działaniu?
    > 2. ?kierunek filozoficzny przyznający rozumowi główną bądź wyłączną rolę w
    > procesie poznania?
    > 3. ?stanowisko domagające się przestrzegania restrykcyjnych norm naukowości
    > poznania?
    > ? racjonalistyczny ? racjonalistycznie

    No widzisz. A ty nie przestrzegasz norm poznania. Lansujesz idee.
    Idee nie sa normami poznania. Idee to normy zachowan.

    > Nie wiem jak to się ma do moich poglądów prospołecznych.

    To nie sa poglady prospoleczne. To sa poglady lansujace pasozytnictwo
    lumpenproletariatu. Ty probujesz mnie przekonac, ze nalezy nakarmic
    glodnego, ja probuje znalezc mu prace. Nie nakarmisz wszystkich,
    bo nie starczy ci zasobow, jezeli ci glodni sami sie nie wezma do
    pracy. Polski NFZ sie rozklada, bo 30% klientow to pasozyty nie placace
    realnych skladek - rolnicy. I co zrobisz jak sie do reszty rozlozy?
    Zaplaczesz, ze swiat jest zly?

    > A akutrat są one bardzo zgodne z częścią informatyki kreowaną
    > przez społeczności wolnego oprogramowania.

    To sa srodowiska z lewacka ideologia. Ty tez pracujesz za darmo
    w tym szpitalu? I czekasz na 'co laska'?

    > Nie ja jeden zauważam, że drapieżny kapitalizm zabija
    > człowieka w człowieku.

    Nedza, ktora sprowadzi wdrozenie twoich pomyslow w zycie
    zabija czlowieczenstwo jeszcze bardziej. Najbardziej wredny
    i pazerny kapitalista nie bedzie tak bezwzgledny, jak nedzarz
    walczacy o przezycie.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek