  • Data: 2008-08-01 13:40:34
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem <m...@g...com> napisal:
    > Czy jakoś nie zauważyłeś że ilekroś padało w/w hasło, to w następstwie
    > usuwania wypaczeń generowano wypaczenia jeszcze większe? Że "wypaczenia" są
    > nieodłączną cechą socjalizmu?

    Jakis chochlik mnie dzis nakreca, wiec dalej bede na przekor :)
    tym razem woda na mlyn Tristana.

    Nie zauwazyles, ze od czasu upadku ZSRR i zaniku zagrozenia
    'rewolucja swiatowa' zaczelo blyskawicznie znikac tzw. panstwo
    dobrobytu? Poprzednio trzeba bylo przekupywac wlasne doly,
    aby nie zechcialy spojrzec na model radziecki. Obecnie mozna
    te doly orac maksymalnie, na granicy niewolniczego upodlenia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek