  • Data: 2003-11-19 15:18:25
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpfuka$snn$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Ty wiesz, że Twoje pytania nie mają związku z moim postem?
    > Ja wystawiam swojego posta na konkretną grupę dyskusyjną
    > (tu: pl.sci.psychologia, pl.soc.prawo) w konwencji "tylko do
    > odczytu". O tym kto i w jaki sposób archiwizuje grupy dyskusyjne
    > - na razie nie rozmawiamy. Rozmawiamy o odpowiedzialności
    > ZA SŁOWO. :-)
    > \|/ re:

    długo myślałes robaczku - jakby tu się wymigać ;)
    rozmawiamy o tym czy posty maja własciciela.
    ty twierdzisz, że tak. więc proszę udowodnij mi to.
    zabierz swoje posty z grupy. na chwilkę. wszystkie.
    zabierz swoje fragmenty w cytowanych postach. wszystkie.
    a choćby 10 % ;)

    o odpowiedzialności za słowo możemy porozmawiać, jak wytłumaczysz się
    z eksperymentów wielonickowych.

    --
    Stirlitz usłyszał pukanie do drzwi. Otworzył je. Za drzwiami stał kotek.
    - Chcesz mleczka, głuptasku? - spytał czule Stirlitz.