    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Date: Sat, 11 Mar 2023 15:53:24 +0100
    <tu1ir3$plq$1$Shrek@news.chmurka.net> <F7ZML.107902$3eZ4.1867@fx03.ams1>
    <tu2qsu$ase$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <tlu24lbjqz52$.1v99skp2q1t97.dlg@40tude.net>
    <tu3ti8$jje$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <5...@4...net>
    <64065057$0$9601$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <tu7qpm$kl0$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <e4lo4wj2rwdj.1x9x95xt3jp35$.dlg@40tude.net>
    <tuacuh$480$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <do2jmlxcfv79$.5vzdcaw5bop7$.dlg@40tude.net>
    <tuatk9$8dq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <qnfh8gk2sj3z.1mxdi15kbn68r$.dlg@40tude.net>
    <tucvac$l7s$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <640a581e$0$9606$65785112@news.neostrada.pl>
    <1mh5ahhs81dbb$.1lv4of4s495km$.dlg@40tude.net>
    <640b9485$0$9611$65785112@news.neostrada.pl>
    <g5POL.2260371$%fjc.1625124@fx15.ams1>
    <640c6349$0$19601$65785112@news.neostrada.pl>
    <tuhrq9$gak$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <640c82da$0$9608$65785112@news.neostrada.pl>

    > Bo ich nie zrozumiałeś, albo nadal Ci się nie chciało tych wskazanych 3
    > zdań przeczytać.

    Ja nie zrozumiałem, marcin nie zrozumiał. Tak to już z geniuszami jest
    że często nie są rozumiani;)

    > Ja nie mam  pretensji, że piszą, tylko że krytykują te decyzje. To nie
    > do końca jest synonim.

    Jeśli decyzja była właściwa a pismaki narobili kulsonom koło pióra
    niesłusznie, to policja ma od tego dział public relations z
    niedorzecznikiem na czele, żeby takie informacje prostować i tłumaczyć
    (inna sprawa że wiarygodność niedorzecznika jest ujemna), więc to była
    chyba słuszna decyzja żeby już dalszych fikołków nie robić. Natomiast ty
    postanowiłeś samozwańczo wytłumaczć działania kolegów, brnąć w coraz
    większe absurdy - od szukania roweru w gaciach przez stawianie zarzutów
    dla dobra matki a kończąc na tym że uważasz że skoro nie da się
    jednoznacznie wykluczyć "winy", to jest to uzasaniony powód do stawiana
    zarzutów (a skąd wiemy że nie ruchasz małych chłopców, narzędzie
    masz;)). No chyba że chodzi o kulsonów to wtedy nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!