  • Data: 2023-03-11 13:22:33
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, żeby dyskutanci - zwłaszcza Ci strasznie krytykujący - przeczytali
    > te kilkadziesiąt zdań. Bo ciężko się z niektórymi dyskutuje.

    "oni to widzą kocie!"

    Tylko nie wiem jak te kilka paragrafów które w zasadzie ograniczają
    stawianie zarzutów miałoby się przydać do postawienia zarzutów
    spowodowania śmierci (nieumyślnej) osobie, której jedyny związek za
    sprawą jest w zasadzie taki, że była matką zmarłego.

    > Czym
    > się faktycznie kierowali, to nie mam zielonego pojęcia i gdybym
    > wiedział, to nie napisze o danej sprawie słowa. No któryś raz już to
    > muszę wyjaśniać.

    Czyli masz do innych pretensje, że piszą o sprawach w których nie mają
    dostępu do akt, po czym sam stwierdzasz, że ty masz zwyczaj pisać tylko
    o tych sprawach, gdzie nie masz pojęcia co i dlaczego się wydarzyło;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!