  • Data: 2004-06-19 19:07:30
    Temat: Re: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> napisał w
    wiadomości news:cb1vq2$e2b$1@helios.nd.e-wro.pl...

> [...]
    przedstawiono
    > zarzuty twojej zonie (tzn. ona nie moze). Jezeli zarzut okaze sie
    nieuzasadniony
    > zostanie uniewinniona. Jedyne co jej proponuje to wnosic o _warunkowe
    umorzenie
    > postepowania_ aby nie miala skazania "w papierach"
    >
    > No i powiedz malzonce, ze jak sie postara i wykaze odrobine dobrej woli -
    > pogada z policjantem czy nadzorujacym sprawe prokuratorem - to nie
    zostanie
    > skazana i sad warunkowo umorzy postepowanie na okres proby od 1. do 2.
    lat.
    > Jezeli nic w tym czasie nie zbroi to juz nie bedzie mozna wznowic
    postepowania.

    > Co do dzwonienia do pracy, to chyba naturalne, ze jezeli nie ma nikogo w
    domu to
    > mozna dzwonic do pracy. Policja tez pracuje i trudno aby dzwonili po
    godzinach
    > swojej pracy i malzonki.
    >
    > ...i nie przesadzaj z besztaniem ludzi w innych postach.
    >
    > Konrad

    Bardzo dziekuje Ci za merytoryczna odpowiedz ale musisz mnie zrozumiec ze do
    bialej goraczki doprowadzaja mnie szczyle ktorzy nie maja nic merytorycznego
    do wniesienia w sprawie ale sadza sie aby odpowiedziec. zaistniec w
    necie.Dla mnie to jest po prostu gnojek drech z trzema paskami ktory sili
    sie na oryginalnosc.
    Pozdrawiam.
    Adam