  • Data: 2004-06-19 19:19:06
    Temat: Re: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *Biała Gorączka* "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb232o$sm8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Bardzo dziekuje Ci za merytoryczna odpowiedz ale musisz mnie zrozumiec
    > ze do bialej goraczki doprowadzaja mnie szczyle ktorzy nie maja nic
    > merytorycznego do wniesienia w sprawie ale sadza sie aby odpowiedziec.
    > zaistniec w necie.Dla mnie to jest po prostu gnojek drech z trzema
    > paskami ktory sili sie na oryginalnosc.

    I ta "biała gorączka" doprowadza do ciągłych
    konfliktów w które od lat jesteś zamieszany.
    Wiecej umiaru i roztropności Ci radzę, a i
    problemów będziesz miał mniej.

    PS. Przychodząc "po prośbie" na *grupę dyskusyjną*
    nie możesz oczekiwać samych merytorycznych
    odpowiedzi. W ogóle nie możesz czegokolwiek
    oczekiwać_żądać bo odpowiedzi są dobrowolne.

    --
    Nie pozdrawiam - Andy_K