  • Data: 2004-06-19 20:01:25
    Temat: Re: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Adam" a...@p...gazeta.pl napisał(a)
    w news'ie: news:cb25d7$esl$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Wlasnie oczekuje odpowiedzi merytorycznych

    Właśnie! - *oczekuję* . Człowieku, oczekiwać
    możesz tam gdzie za to zapłacisz, a tu jedynie
    możesz *prosić* .

    > bo taka istote ma powolanie grupy

    Ideą grup są dyskusje i *dobrowolne odpowiedzi*
    na zadawane pytania.

    > a nie odpowiedzi dupkuw ktorzy maja ptasie mozgi i tylko chca
    > poakzac sie jacy sa dowcipni i oryginalni.

    Tak, *dupków* i *analfabetów* - żałosnych zresztą.

    > Sa zalosni, skoro nie maja
    > nic do powiedzenia to czemu sila sie na wypowiedzi??
    > Dresiki z trzema paskami po prostu i patrze na taka cholote z
    > politowaniem nad ich wypranymi mozgami.

    Ciągnę tą "dyskusję" bo wiem, że dasz się sprowokować
    (bo jakżesz jakiś dres będzie Ci tu... ;-) ) i wreszcie
    pokarzesz na co Cie stać, a ja będę miał podkładkę
    do skargi do abuse. ;-)

    --
    Nie pozdrawiam - Andy_K