  • Data: 2007-12-27 22:01:40
    Temat: Re: Posiadanie policja i ochrona
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 22:50:41 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Napisz cos wiecej, bo nie wszyscy ogladali.

    Wlascicielka mieszkania chciala zaprosic reporterke. Ochroniarz jej nie
    wpuscil, najpierw zastawial droge, pozniej probowal ja zlapac.
    Bez reakcji wezwanej policji.
    Dla mnie nie dziwota, bo przerabialem wielokrotnie, ale jak to sie ma do
    opisywanych tu interwencji na podstawie art 135 itp?

    --
    KRZYZAK