    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posiadanie pirackich kopii utworow.
    Date: Wed, 4 Jan 2006 12:57:47 +0100

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:43bae6be$1@news.home.net.pl...
    > Czyli rozumiem ze jesli w programie p2p w folderze ktory jest ustawiony do
    > udostepniania plikow nie ma nic, to nie moga zabrac komputera,

    niestety zabrac zawsze moga, (maja obowiazek niezwlocznie oddac jezlei nie
    jest ziwazany z przestespwtem) przykald z folderem podalem przykladowo,
    takie dane (czy udostepniasz) pewnie by uzyskali od twojego providera. nie
    wiem jak to dokladnie wygalda bo sie siecia nie interesowalem, ale sam fakt
    posiadania olderu nie swiadczy ze sie udostepnialo. Moze co najwyzej
    nakierowac policje.
    (mogli u kogos widziec ze pobiera od Ciebie)

    > i jesli posiadam w innym katalogu filmy divx i mp3 z muzyka lub na
    > plytach, ale nie posiadajac orginalow to tez nie moga nic zrobic?

    za filmy i mp3 na pewno nie odpowiesz bo nie ma prawa ktor by im na to
    zezwalalo

    spytaj sie ich o art.

    P.