  • Data: 2002-10-22 09:38:38
    Temat: Re: Porzucona z dzieckiem
    Od: "Wandalka" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <wielkie ciach>
    To teraz już jestem nie tylko załamana, ale i przerażona. Nie chcę więcej
    przeżywać jego "wielkiego wyjścia". A nie mam jak się bronić... Mnie może
    obrzucać wyzwiskami, byle się z dzieckiem widywał, to już mu nic nie zrobie.
    Rozwodu nie dostanę, bo dobro dziecka... A jak go zmusić do chociażby
    szukania pracy, jak mu się znudzą rodzice i znowu wyląduje u mnie??
    Dotychczas na życie mi nie dawał, ale przynajmniej nie musiałam mu
    finansować papierosów czy benzyny... A o " zniesienie wspólności majątkowej
    " można wystąpić tak bez powodu? Bo niby jak to mam umotywować...
    Przepraszam za chaos, ale jeszcze miesiąc temu śmiałam się z brazylijskich
    seriali, a teraz moje życie jest tak samo bezsensowne.

    DanaM