  • Data: 2002-10-22 11:46:24
    Temat: Odp: Porzucona z dzieckiem
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wandalka <w...@t...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ap36d7$frf$...@n...tpi.pl...
    > <wielkie ciach>
    > To teraz już jestem nie tylko załamana, ale i przerażona. Nie chcę więcej
    > przeżywać jego "wielkiego wyjścia". A nie mam jak się bronić...

    zbyt wielkie emocje przemawiają to nie tak do końca...spokojnie prosze

    Mnie może
    > obrzucać wyzwiskami, byle się z dzieckiem widywał, to już mu nic nie
    zrobie.
    > Rozwodu nie dostanę, bo dobro dziecka...

    tego nie powiedziałam ...

    A jak go zmusić do chociażby
    > szukania pracy, jak mu się znudzą rodzice i znowu wyląduje u mnie??
    > Dotychczas na życie mi nie dawał, ale przynajmniej nie musiałam mu
    > finansować papierosów czy benzyny... A o " zniesienie wspólności
    majątkowej
    > " można wystąpić tak bez powodu?

    jak bez powodu ...powodem jest twoja obawa ,że po opuszczeniu domu i
    prowadzeniu życia takie jakie prowadził do tej pory masz prawo sie obawiać
    jakiś kredytów bankowych to jest już podst. by wnieść taką sprawę do sądu

    Bo niby jak to mam umotywować...
    > Przepraszam za chaos, ale jeszcze miesiąc temu śmiałam się z brazylijskich
    > seriali, a teraz moje życie jest tak samo bezsensowne.

    nie przesadzaj ...nie ty pierwsza i nieostania ...spokój tylko moze
    wyciągnąć cie z dołka ...

    Sandra