    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Thu, 4 Aug 2005 19:19:37 +0200
    <dc8548$kos$1@nemesis.news.tpi.pl> <dc87r9$qm1$1@inews.gazeta.pl>
    <dc8a4k$pst$1@atlantis.news.tpi.pl> <dc8drq$j7b$1@inews.gazeta.pl>
    <dc8hun$sg8$1@atlantis.news.tpi.pl> <dc8k48$csv$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@n...chmurka.net> <dcnquk$h10$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@n...chmurka.net> <dcqc89$fsh$1@inews.gazeta.pl>
    <dcrbj8$oj2$1@atlantis.news.tpi.pl> <dcsj7q$lca$1@inews.gazeta.pl>
    <dcsmn7$kr3$1@atlantis.news.tpi.pl> <dcso59$f8t$1@inews.gazeta.pl>
    <dct7lp$cob$1@atlantis.news.tpi.pl> <dct9df$a7i$1@inews.gazeta.pl>
    <dctbqb$dpl$1@nemesis.news.tpi.pl>

> [...]
    > segregacje!
    > Ci slabsi np do zamiatania. Ci co siedza za Alimenty i podobne sprawy
    > lzejsze, niech koszą trawy i odgarniają sniek przez 4h dziennie w
    > miejscach publicznych. Przeciez charówa w Tesco czy Realu, Makro, Biedrące
    > i innych nieuczciwych hipermarketach , to nie jest lzejsza robota. Taki co
    > siedzi w celi i nic nie robi i wyjdzie po kilku latach z celi na wolnosc
    > bedzie całkowicie rozleniwiony i nie bedzie mu sie chcialo pracowac,
    > zacznie znow krasc ! bo tak jest lzej ! To ma mieć sens?

    tu nie chodzi o to czy ciezka czy nie ale o zmuszanie do wykonywania pracy
    pomimo niewinnosci, to jest odebranie godnosci.

    EOT w tej kwestii

    > Takie bajki mozesz opowiadać tu na tej Grupie.

    zakladam ze znasz pojecie msdnaa

    > Soft mam legalny.

    na poczatku bys wspomnial gdyby takbylo, po z atym ja sienie pytam czy masz
    ale czy kiedykolwiek nie miales (legalnego)

    > A no ma bo prawo pisze sie jezykiem niezrozumialym dla zwyklych ludzi i
    > przez to ludzie nie znaja prawa wiec nie potrafią sie bronic prawem i
    > żądać odszkodowania za krzywde, a tych co stać to kupują usługi
    > Adwokackie. Inni tracą wiare na Państwowego obrońce. Dzieki takiemu
    > systemowi siedzisz niewinnie w Celi i po wyjsciu nie potrafisz odebrać
    > straconą godność.

    nie dlatgeo ze nie umieja tylko dlatgeo ze ludzie dopieraja sobie swiadkow
    ktorzy zeznaja co im sie powie a polskie prawo dopuszcza mozliwosc
    zamkniecia nawet tylko
    na tej poddstawie.
    nieznajomosc prawa oraz glupi prawnicy to w tym momencie sprawa drugorzedna.

    Rozumiem ze bys byl zadowolony gdyby jakies 2 panienki oskarzyly CIe o gwalt
    (na oczy ich nie widziales)
    a Ty na tej podstawie bys trafil do aresztu a pozniej zostal skazany za
    gwalt (jak pracownicy fabryki w Bielawie) .
    Myslisz ze mieli slabych prawnikow? Nie znali wystarczajaco prawa?

    > Czesciowo wyeleminuje.

    absolutnie nie zgodze sie z tym.

> [...]
    > potrafia robic, wiec nie znajda innej pracy. 20% tych ludzi bedzie mialo
    > powazne problemy z powodu straty pracy wiec pojawia sie problemy Zdrowotne
    > plus Eksmisja, zle odrzywianie w wyniku tego pojawia sie powazne choroby i
    > sie wykonczą. Opieka społeczna da 50zł na miesiąc a wczesniej zabiorą
    > rodzinie dorobek zycia, zasilek nie jest wieczny. Moze byc dramat bo
    > Ojciec nie potrafi utrzymac rodziny i popelnia samobujstwo.
    > Wiele ludzi tracac prace traci godnosc i sens zycia !!!
    > Pewnie, wykształcony lub taki co sie dorobil i straci prace to niestraci

    utrata pracy to nie utrata godnosci, odebrac godnosc to przedewszystkim
    upokorzyc dana osobe zmuszajac
    ja do pewnych dzialan,
    idealnym przykladem masz niesluszne zamkniecie czy np modna niedawno praca w
    biedronce.
    "Rob to i to albo wyp"- to jest odebranie godnosci.

    > Tylko ze Ci uczciwi maja najmniej do powiedzenia, a jak juz cos powiedzą
    > to "wypad"

    wyborcy wybieraja a nie poslowie,

    > lub zatyka sie im buzie Pieniedzmi ewentualnie zauwazaja ze cały Rzad to
    > mafia i odpuszczaja sobie inni uczciwi nic nie robia tylko cicho siedza.

    rozumiem ze masz dowody na powyzsze? Wszedzie znajda sie czarne owce ale
    mowiac tak o wszystkich poslach
    ciut palke przeginasz.

    P.