    From: "Mariusz O." <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Tue, 2 Aug 2005 19:01:54 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco7j3$cpr$1@inews.gazeta.pl...

    > pytam Ciebie,

    Sugerujesz ze jestem przestępcą?

    > wyraziles zamiar(!) popelnienia przestepstwa, w jaki sposob to zrobiles
    > nie ma znaczenia.
    > Nie pytales jakie sa skutki tylo jak sie tlumaczyc by uniknac kary.

    No nie, jeszcze lepiej, uwziołeś się!

    "W samochodzie np. na szybach bedzie odpowiednia informacja ze wsiadanie do
    Auta grozi porażeniem prądem ze skutkiem śmiertelnym przez Autoalarm. Czy
    taka informacja na szybach wystarczy aby w późniejszych dochodzeniach
    prokuratury uwolnić się od konsekwencji?"

    Czyli wyraźnie widać ze pytałem o konsekwencje prawne budowy tego wynalzku z
    Tabliczke ostrzegawczą?
    "Co by było gdyby było"

    > bo Ci zwrocono uwage

    Ciągle źle rozumujesz moje pytanie, i upierasz sie przy swoim.

    >>> 1. to nie jest forum a grupa dyskusyjna

    O co chciałbyś żebym Ci napisał?