  • Data: 2005-08-02 20:00:01
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam zamiaru udowadniać, mozesz sobie myslec ze pisze bzdury jak
    > rowniez ze jestem Morderca.

    masz w kazdym razie tendencje do tego

    > Niech sobie bedzie, jedni uznają za ciekawy temat inni ze mam racje a
    > jeszcze inni ze to chore i jak tak mozna itd.. Mnie chodzilo w pytaniu o
    > konsekwencjie, a jak niektorzy to zrozumieją to ich sprawa.

    niema tu nic do rozumienia czlowieku

    Mam swoje zdanie
    > na temat tych wynalazkow, przyznaje ze faktycznie przesadzilem z tym
    > smiertelnym porazeniem ale to nie oznacza ze jestem Morderca !!!

    montujac alarm ktory z zalozenia ma byc przeznaczony do zabicia czlowieka
    jak najbardziej jestes,
    To tak jakbys sie przygotpowywal do napadu rabunkowego czy uwazasz ze wtedy
    jestes ok?
    Ba, bys byl juz przygtpopwany dokonac napadu i pytal sie o linei obrony w
    przypadku wpadki.

    > Ja rowniez zostalbym zjebany przez 200 osob, za taki pomysł.
    > Przyznaje pomysł "Durny" i skończmy juz tą durną rozmowe.

    nie mam zwyczaju konczyc jezlei ktos mi wpaja ze 2+2 = 15,
    wiec jezeli chcesz zeby bylo koniec po prostu nie odpisuj,

    > Broniłeś złodziejaszkow! pisząc ze moze kradną na chleb itp. A mnie chcesz
    > sądzić za pytanie na grupe!? i nie pomyslales ze moze ja nie pisze tego
    > poważnie, i napisałem z nerwow bo mi coś drogiego skradli skurwysyny !!!
    > i ktoś powinien zrobić naprawde taki wynalzek to by mieli nauczke !!!!!!!

    przezd mordesrwtem jak najbardziej bronie, a powody kradziezy podawalem
    wmomencie nazwania takiego czlowieka smieciem, bo ty kradnac oprogramowanie
    nie jestes kims lepszym a uwazasz sie za Boga ktory za ten sam czyn
    popelniony w innych warunkach
    ma prawo odebrac komus zycie i jeszzce na bezczelnego sie pytasz na grupie
    co powiedziec policji
    by uniknac kary.

    Koniec rozmowy.

    P.