  • Data: 2005-08-02 21:09:34
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcojc0$kof$1@inews.gazeta.pl...

    > masz w kazdym razie tendencje do tego

    Tobie sie tak wydaje!

    > niema tu nic do rozumienia czlowieku

    Nie mozna w 100% odczytać z grup dyskusyjnych intencji autora postu.

    > Mam swoje zdanie
    >
    > montujac alarm ktory z zalozenia ma byc przeznaczony do zabicia czlowieka
    > jak najbardziej jestes,

    Gdybym zmontował i założył to można tak powiedzieć.

    > To tak jakbys sie przygotpowywal do napadu rabunkowego czy uwazasz ze
    > wtedy jestes ok?

    Nie. Ale gdyby pokazać zlodzieją ze metody wlasciciela sa niebezpieczne i
    legalne to nie bylo by takich problemów z kradziezą i wlamaniami.

    > Ba, bys byl juz przygtpopwany dokonac napadu i pytal sie o linei obrony w
    > przypadku wpadki.

    To nie to samo co obrona swojego majątku.

    > nie mam zwyczaju konczyc jezlei ktos mi wpaja ze 2+2 = 15,
    > wiec jezeli chcesz zeby bylo koniec po prostu nie odpisuj,

    Jesli chodzi o zasady moralne to masz czesciową racje ale nie do końca.

    > przezd mordesrwtem jak najbardziej bronie, a powody kradziezy podawalem

    Znow wmawiasz mi ze jestem Mordercą

    > wmomencie nazwania takiego czlowieka smieciem, bo ty kradnac
    > oprogramowanie
    > nie jestes kims lepszym a uwazasz sie za Boga ktory za ten sam czyn
    > popelniony w innych warunkach
    > ma prawo odebrac komus zycie i jeszzce na bezczelnego sie pytasz na grupie
    > co powiedziec policji
    > by uniknac kary.
    >
    > Koniec rozmowy.
    >
    > P.

    Momet, oprogramowania nie kradne, mam legalne. Zaczynasz teraz mi wmawiac ze
    jeszcze oprogramowanie kradne czyli według Ciebie jestem juz Mordercą i
    Złodziejem.