  • Data: 2005-08-02 18:25:18
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sugerujesz ze jestem przestępcą?

    napisales ze jest wiele mozliwosci unikniecia kary, pytam wiec Ciebie jakie,
    chce
    zebys udowodnil ze wiesz w ogole o czym piszesz

    > No nie, jeszcze lepiej, uwziołeś się!

    nie 'uwziołes', a 'uwziąłeś' jak juz , a po z atym sa to po prostu fakty,
    wystarczy pierwszy post otworzyc, a on na wiele wiele lat pozostanie w
    internecie.
    I w tym temacie EOT, probujesz mi udowodnic ze 2+2 = 15, daruj sobie

    > "W samochodzie np. na szybach bedzie odpowiednia informacja ze wsiadanie
    > do
    > Auta grozi porażeniem prądem ze skutkiem śmiertelnym przez Autoalarm. Czy
    > taka informacja na szybach wystarczy aby w późniejszych dochodzeniach
    > prokuratury uwolnić się od konsekwencji?"
    >
    > Czyli wyraźnie widać ze pytałem o konsekwencje prawne budowy tego wynalzku
    > z Tabliczke ostrzegawczą?
    > "Co by było gdyby było"

    masz nadzieje ze jakis prokurator debil czyta te grupe?

    Po pierwsze tekst ten poprzedzony jest tym:

    "Zamierzam zrobić sobie Autoalarm własnej roboty, ale byłby to alarm
    nietypowy. Upraszczając, złodziej który wsiądzie do samochodu zostanie
    porażony prądem
    elektrycznym, nawet ze skutkiem śmiertelnym lub okaleczony na całe życie."

    po drugie jest istotna roznica pomiedzy "bedzie" a "bylby" .

    w tej kwestii eot.

    > Ciągle źle rozumujesz moje pytanie, i upierasz sie przy swoim.

    gdybym ja zle zrozumial to bym zostal zjebany przez 200 osob, takie
    sa zalety grup dyskusyjnych, a zwlaszcza tej grupy.

    > O co chciałbyś żebym Ci napisał?

    po czym wnioskujesz ze mijam sie z wlasnymi zasadami moralnymi i ze stosuje
    je tylko w teorii ?

    P.