  • Data: 2005-08-02 16:30:26
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco4t2$1tu$1@inews.gazeta.pl...

    > opowiedz o nich, (nie wyjezdzaj tu z chorobami psychicznymi bo to wcale
    > nie tak latwo
    > dzieki temu kary uniknac zwlaszcza po ostatnim aresztowaniu i skazaniu
    > lekarza ktory
    > wydawal lewe zaswiadczenia).

    Wystarczy sie dobrze wczytać w strony internetowe.

    > urazony bo ktos zauwazyl ze popelniasz przestepswto ?

    Pisanie na grupe to jeszcze nie przestępstwo!
    Nie musisz mnie podawać do odpowiednich służb, te służby juz wiedzą o czym
    tu mowa!
    Poniewaz nie chce popełnić przestępstwa zadałem pytanie na tą grupe o
    skutkach budowy takiego urzadzenia.
    Zamiar budowy mogłby powstać gdyby prawo na to pozwolilo i moja wola.

    > nawet nie wiesz jak bardzo sie mylisz.

    > za planowanie morderstwa? A to niby wiek ma miec znaczenie?

    Oczywiscie wiek nie ma znaczenia.
    Morderstwa nie planuje ! Juz poraz "enty" pisze jedno i to samo !
    Moje pytanie to tyle co "Co by było gdyby było"

    > 1. to nie jest forum a grupa dyskusyjna
    > 2. a po czym wnioskujesz ze tylko w teorii?

    Wystarczy dobrze obserwować co sie dzieje w naszym kraju i jak dziala prawo.
    Lub miec wielu znajomych w odpowiednich służbach i odpowiednie ...... , tego
    mi nie wolno pisać.