  • Data: 2005-08-02 15:20:42
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ci co kradną i popełniają przestepstwa cieszą sie z krzywdy którą
    > wyrządzają innym bo mają z tego korzyści finansowe. A jak zostaną,
    > zatrzymani przez Policje lub skazani, wychodzą po 3 miesiacach lub 24
    > godzinach i to jest dla nich nauczka zeby dalej łamać prawo.

    po pierwsze za kradziez odpowiada sie z wolnej stopy, jezeli odrazu trafi do
    aresztu to nie dlatego ze jest winny
    a dlatego e jest podejrzany. Areszt to srodek zapobiegawczy jak By szanowny
    Pan nie wiadzial.
    O karze pozniej decyduje sad.

    A na tej grupie znalazł sie BARAN
    > który sugerował aby sie mną odpowiednie służby zajeły!

    wlasnie mnie obrazasz

    sądzić za to że
    > napisałem pytanie na forum o mozliwosciach prawnych zastosowania
    > urzadzenia porażającego prądem !!! To jakiś PARADOKS !!!

    paradoks to bedziesz miec kiedy dam namiary na Twoje "zamiary" tam gdzie
    trzeba

    P.