  • Data: 2005-08-02 15:57:04
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dco3aa$omd$1@inews.gazeta.pl...

    > 90% złodziei
    >
    > byles kiedykolwiek w zakladzie karnym lub czy widziales na zdjeciach taki
    > zaklad?

    Oczywiscie, mialem okazje pracowac, wykonywalem takie usługi elektroniczne w
    zakladzie karnym.

    > sa blokady. Zadalem pytanie , ile zaplaciles zas swojego windowsa?
    > Zreszta wlasnie pokazujesz ze slabe zabezpieczenie usprawiedliwia
    > kradziez, paradox?
    >
    > P.
    Co to za pytanie, moge Ci napisać ze kupiłem za 450zł lub napisać że mam
    lewego lub mam LINUXA co to zmieni. Skoro Bill Gates nie dba o swoje
    produkty to jego sprawa ze ludzie go okradają, jestem informatykiem ,
    elektronikiem i znam osobiscie wiele sposobów aby uniknąć kradzieży czyjegoś
    "intelektu" dziwi mnie to ze ludzie tych sposobow nie wykorzystują, i
    krzyczą ale mamy piractwo, piractwo to kradzież itd. Tak naprawdę to
    Piractwo tez jest wielkim biznesem dla legalnych produktów. Albo firmy które
    produkują oprogramowanie antyvirusowe i jednocześnie produkuja virusy, i
    biznes sie kreci to tylko jeden z wielu przykładów.