  • Data: 2005-08-02 14:32:23
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcnr4n$hur$1@inews.gazeta.pl...

    > i spali wlascicielowi dom z
    >
    > czemu mam wrtazenie ze traktujesz zlodzieja jak morderce? Wszystkich
    > wkladasz do tej samej beczki?
    > Powiedz Jasnie Panie jakiego windowsa uzywasz i ile za niego zaplaciles?
    >
    > P.

    Bo 10% złodziei kradnie dla przezycia ale jak juz kradną to zywnosc ze
    sklepu,sa to drobne kradzieze a bardziej uczciwi żebrzą. 90% złodziei
    kradnie dla lepszego bytu! i oni sa bezwzględni, gdy zostaną zauważeni przez
    właściciela to właściciel straci zeby, a nawet dom i rodzine. A poskarzyc na
    Policje jest bardzo łatwo ale nie latwo jest później zyc jak taki "koles"
    wyjdzie z zakladu karnego bo dzisiejsze zaklady karne to Hotele! wiec on nie
    przemysli swoich bledow w hotelu przed TV ale bedzie sie mścił. Nie jest to
    reguła ale tak jest cześciej niż by sie przypuszczało.
    Jesli chodzi o Windows to Bill Gates godzi sie na to by czesc ludzi mialo
    lewe Windowsy poniewaz gdyby naprawdę chcial aby kazdy mial legalnego
    Windowsa to wprowadzil by w "system" blokade, chodzi mi o sposob ktory
    wykorzystuje sie w tel. komorkowych na karte, nie mozna uzyć jednej karty
    doładowującej na kilka telefonów poniewaz numer kodu jest sprawdzany i
    ewentualnie blokowany, ten sam sposob mozna uzyc w Windowsach poniewaz tez
    maja swoje numery ID. Jesli Microsoft wprowadza aktualizacje przez internet
    do naszych legalnych i nielegalnych Windowsow to rownie dobrze moze nam
    zablokowac "lewy" Windows.
    Wiec czasem Practwo sluzy za Reklame.