  • Data: 2005-07-19 15:27:04
    Temat: Re: Pomocy! Jak zameldować się bez zgody właściciela?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla wrote:

    > ...? A jak ktoś ma w d. regulamin i nie zgłosi liczby (ilości:) mieszkańców? Bo
    > mało jest na tym świecie nadludzi...

    To już sprawa pomiędzy spółdzielnią, a danym członkiem spółdzielni.

    Licznik też można zmanipulować.

    [ciach]

    > Mocne słowa. Chyba zbyt mocne. Co może zrobić zarząd w takiej sytuacji?
    > Wyrzucić babę ze Spółdzielni? To nic nie da, nie ma już obowiązku bycia
    > członkiem wspomnianej.

    Można np. doliczyć zaległe opłaty.

    > Pewnie nowy budynek.

    Jeśli budynek, który obchodził już swoje ćwierćwiecze uznać za 'nowy'...

    > Spróbuj założyć liczniki w starej kamienicy (1926 r.)
    > gdzie wszystkie rury i odpływy lecą w ścianach i nie ma specjalnego szybu do
    > pionów.

    Zawsze można coś wykombinować. I są też legalne metody zachęcenia do
    założenia liczników tych, którzy sobie ich założyć z początku nie chceli.

    > To jest zrujnowanie 80 mieszkań. Każdy lokator zażąda jeszcze żeby
    > położyć mu na nowo glazurę, bo starą diabli wezmą przy wypruwaniu rur.

    Jakim cudem w naszej spółdzielni udało się w takim razie wymienić całe
    piony? Też było trochę kucia (zwłaszcza, że niektórzy sobie oglazurowali
    piony) i koszty na pewno 'nieco' większe, niż przy tylko zakładaniu
    liczników. Piony grzewcze też były zmieniane...

    [ciach]

    > nie są zainstalowane liczniki. Interesuje mnie to dlatego, że w czasie remontu
    > parę lat temu zrobiłem sobie wyjścia na liczniki przed wszystkimi ujęciami.
    > Piony mam 2x2 więc to będą tylko 4 liczniki a nie chcę płacić za właścicieli
    > hoteli, którzy dodatkowo nie umieją sobie wymienić uszczelki, przez co woda się
    > leje non-stop.

    No i widzisz - jakby zarząd pomyślał, to by takich, jak Ty po założeniu
    liczników rozliczał od zużycia, za całą resztę obciążał całą resztą plus
    stratami.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)