  • Data: 2003-12-29 18:50:19
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Van Tommy wrote:

    > A skąd takie dane? Bo wówczas gazety o tym nie pisały, a dzisiaj
    > piszą? A co wtedy mogły pisać?
    > T.

    Ja te czasy pamietam. I to bardzo dobrze, Wtedy w ogole wiele legend
    krazylo. A ile z nich bylo prawda? Slyszalem, ile to ludzi mialo klopoty, bo
    przy wyborach wchodzili za kotary (zekomo zeby skreslac dzialaczy PZPR. A
    przeciez na liscie wyborczej byli WYLACZNIE ci dzialacze, wiec kogo mieli
    "przepuszczac"?) Moj ojciec zawsze wchodzil za te kotary i jakos nigdy nie
    mial klopotow. Ale to juz inna sprawa.
    Ale przyznasz, ze wtedy mogles sobie wyjsc wieczorkiem na spacer i nie bales
    sie, ze dostaniesz bejsbolem w leb.
    A teraz? Teraz jak cie napadna, to nie wiadomo, czy sie bronic. Jak sie nie
    bedziesz bronil to cie pobija i okradna. A jak bedziesz sie bronil, to
    policja wspolnie z sadem cie zalatwi. I to miedzy innymi jest bandyctwo.
    Kiedys jak policjant chociaz by ci naublizal - poszedles do jakiegos
    politruka (wiesz chociaz co to bylo?:) i gliniarz mial od razu goraco. A
    teraz? Wpadaja w nocy nie do tego mieszkania, gdzie trzeba, leja wszystkich
    dookola, okaleczaja niewinnych ludzi, i co? I nic.
    Przelozeni kwituja sprawe, ze akcja byla prawidlowa i koniec sprawy.