  • Data: 2008-07-10 10:46:24
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 12:21
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54nqs$cus$1@news.onet.pl>):

    > Skoro płacisz za telefon M i jeszcze za umowę N, której nie możesz
    > rozwiązać, to nie lepiej byłoby kupić telefon gdzieś indziej na raty, a
    > umowę wziąć na czas nieokreślony?

    Lepiej. Jak pisałem, u operatora opłaca się wcale. Ale wtedy tak na już
    potrzebowałem i się napaliłem czasowo, nie chciało mi się wgryzać w oferty.
    A N płacę za usługi, więc nie wiem czemu miałbym ją rozwiązywać? fakt, teraz
    dość średnio mi się opłacają te usługi, bo przedpłacane są tańsze i migruję
    stopniowo do SS. Ale tamtego i tak nie mogę przerwać, bo klienci znają
    numer. Więc i tak se spokojnie dogorywa, klienci poznają nowy numer, a ja
    se spłacam aparat.

    --
    Tristan