  • Data: 2008-07-10 10:17:26
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 12:10
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g54n63$b39$1@news.onet.pl>):

    > Rozumiem, że możesz rozwiązać umowę i spłacać tylko M?

    Nie wiem. Wiem, że podpisałem umowę i się zobowiązałem do określonych
    działań. Więc zapewne nie mogę jej rozwiązać, skoro była to całościowa
    umowa na określone warunki. Po to są umowy właśnie.

    --
    Tristan