  • Data: 2008-07-04 12:05:24
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 03 lipiec 2008 22:30
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4jcss$cb3$3@inews.gazeta.pl>):

    > Coś ci się myli, problem poruszony w wątku dotyczy ludzi którzy mają
    > abonament u któregoś z operatorów i co operatorzy samowolnie zmieniają
    > zapisy tej umowy, nie sadzę żeby problem dotyczył ludzi kupujących na
    > raty telefony w sklepach nokii, motoroli itp.

    A ja mówiłem, że dotyczy ludzi kupujących na raty telefony w sklepach nokii,
    motoroli itp. ? Szukacze pretekstu to w 99% ci, co kupili telefon na raty u
    Polkomtela. Sam tak kupiłem rok temu.

    > BTW co z tym regulaminem w Orange? Niedawno przedłużyłem umowę ale
    > okazało się że mnie w szaro zrobili i wcisnęli nie to co chciałem.

    Nie wiem, nie znam się na Orange. Na szczęście nigdy nie byłem ich klientem,
    a moja niemiła przygoda z gnojami z marketingu skończyła się po kilku
    dniach. Dziwię się, że ktokolwiek z Orangutanami współpracuje, ale twoja
    kasa, twoje życie.

    > Ruszyło się coś?

    ? No jak dostałeś coś innego niż zamawiałeś, reklamuj.

    --
    Tristan