  • Data: 2008-07-03 20:30:20
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Tak, i dlatego nie szukam pretekstu, żeby ją zerwać. Szukacze pretekstu to w
    > 99% ci, co kupili telefon na raty.

    Coś ci się myli, problem poruszony w wątku dotyczy ludzi którzy mają
    abonament u któregoś z operatorów i co operatorzy samowolnie zmieniają
    zapisy tej umowy, nie sadzę żeby problem dotyczył ludzi kupujących na
    raty telefony w sklepach nokii, motoroli itp.

    BTW co z tym regulaminem w Orange? Niedawno przedłużyłem umowę ale
    okazało się że mnie w szaro zrobili i wcisnęli nie to co chciałem.
    Ruszyło się coś?