  • Data: 2008-07-09 18:55:39
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 09 lipiec 2008 20:50
    (autor Slawek 'IDEall' Fydryk
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g531ac$e5k$1.jkr@Slawek.IDEall.Fydryk.com>):

    > Roczna rzeczywista stopa oprocentowania - a teraz odpowiedz na pytanie.

    Nie wiem, nie mam pojęcia. To ciężko określić w sytuacji gdy nie ma opcji
    kupienia nie-na-raty u tego samego sprzedawcy. Można by szacować porównując
    ceny, ale mi się nie chce, bo i po co? Nie ważne jaka stopa, ważne że
    spłacam raty już od roku.

    --
    Tristan