    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Date: Wed, 2 Jul 2008 16:24:21 +0200

    On Wed, 2 Jul 2008, Tristan wrote:

    > (autor Liwiusz
    [...]
    > Ma. Hipotetyczna i nierealna część regulaminu staje się pretekstem dla
    > cwaniaczków nie dotrzymujących swoich zobowiązań. O tym dyskutujemy.

    Hipotetyczna i nierealna możliwość, że ktoś jednak MOŻE wziąć i dać
    mi w łeb koniecznością zapłacenia dowolnej kaucji jak dla mnie jest
    wystarczającym powodem, żeby natychmiast tę umowę wypowiedzieć,
    nie czekając aż wskutek mojego niewypowiedzenia zostanie ona
    "utrwalona".

    Pozwalanie żeby kontrahent Ci groził kaucją o której nie było mowy
    IMO nie jest dobrym pomysłem :|

    pzdr, Gotfryd