    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Date: Wed, 02 Jul 2008 12:36:18 +0200

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 11:33
    (autor Q
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4fibi$f54$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > czy nie widzisz, ze najwiekszym "naciagaczem" jest tu plusgsm?

    Bo dodali do regulaminu coś potencjalnie niebezpiecznego (przypadkiem
    zapewne i zapewne nie skorzystali z tego)?

    > nie slyszales tej sprawy o "oplacie za monit"?

    Nie.

    > (ktora rzecz jasna plus przegral, ale tej kasy,
    > ktora przez lata nakradl, nie oddal ludziom i wszystko jest ok a firma
    > jest
    > cacy)

    Nie, nie jest cacy. jest do dupy, jak każda korporacja niestety. I nawet nie
    ma komu nazdać, bo jako osoba prawna jest bezosobowym, bezpciowym
    cyborgiem :(

    Tylko że ,,kiedyś polkomtel kogoś oszukał, więc oszukujmy w odwecie'' mnie
    nie przekonuje. Żeby to jeszcze te same osoby robiły. A tak? Chcesz
    uwierzyć, że to zemsta za kolegów?

    > czy Ty pracujesz w plusie, erze, itp?

    Nie. Ale tak dziwne, że chcę być uczciwy?

    --
    Tristan