    From: "adam .........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel...
    Date: Sun, 29 Jan 2006 21:27:45 +0000 (UTC)

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Przeczesałem cały aktualny cennik Polkomtela i nie ma tam pozycji 40 zł.
    > Za cokolwiek ;-) Podeślij może trochę więcej szczegółów - kiedy, co i
    > jak. Szczególnie chętnie obejrzałbym fakturę z tą kwotą 40 zł.
    >
    > M.
    Witam,
    ta kwota, określona jako "opłata za wypowiedzenie umowy" została ujęta w
    grudniu jako "inne usługi" - kwota netto 49,18, z tego odjęto 17 zł
    za "rabaty i zniżki"- miałem nie wykorzystane/ z racji blokady połączeń/
    darmowe minuty i sms-y. Stąd wyszła kwota około 40 zł z VAT, ale nadal nie
    wiem, za co mnie nią obciązyli :(

    Byłem kiedyś abonentem Ery, ale takich cyrków nie pamietam :( Najpierw
    blokują połączenia i pobierają za to opłatę (!), potem rezygnują z umowy i
    też jest to płatne...
    A rachunki przychodzą :)