    From: "Krzys" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa posagowa
    Date: Sat, 21 May 2005 15:13:09 +0200

    Użytkownik "ljaro" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:d6n4s5$j89$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Mam takie pytanko w sprwie polisy posagowej.
    > Dostalem telefon z pzu ze mam sie zglosic. Domyslam sie ze chodzi o
    > przedstawienie mi propozycji smiesznej kwoty z polisy posagowej zalozonych
    > przez moich rodzicow dlamnie.
    > Pytanie moje brzmi. Kto ma prawo a kto nie aby sie tam stawic i tym zajac.
    Ja
    > czy moi rodzice. Czy moi rodzice sa w jakis sposob upowaznieni do tego.
    Wolal
    > bym to sam zalatwic
    Kiedy ta polisa została założona? Mam podobny przypadek. Kasę z polisy mogę
    odebrać sam. Została założona 18 lat temu. Kwota nie jest wielka, ale warta
    pójścia po nią. Słyszałem jednak, że PZU zbyt nisko waloryzuje wartość kwoty
    ubezpieczenia. W jednym przypadku sprawa została oddana do sądu. Zamiast ok.
    1.000 zł uzyskano wypłatę ponad 15.000 zł