  • Data: 2012-03-10 20:40:06
    Temat: Re: Polisa OC na samochód osobowy
    Od: konsultant <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym pogladem wypada się zgodzić.
    > Ale "przepisanie kodeksu" to co innego, niż *odwołanie* się do tegoż
    > samego kodeksu, IMHO, czysto słownikowo rzecz traktujac :D
    > Powtórzę: "jawny zapis *wskazujacy* na te ustawy", a nie przepisanie
    > tresci przepisów.

    > A sama tresć, zacytowana, zawierała?
    > Bo jesli nie, to j.w. (wypada się zgodzić z zarzutem).

    Powtórzę: polisa OC którą podpisałem w żadnym punkcie nie odnosi się do
    OWU OC tej firmy, ani do Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, ani do
    KC ani do klauzuli prolongalności.

    > Rozumiem, a poglad że "tresć ma być" podzielam.
    > Ale czy oni podziela trochę watpię, więc... sad :(

    Potwierdzę jeszcze z pośrednikiem czy nie podpisywałem przypadkiem
    osobnego dokumentu potwierdzającego zaznajomienie z OWU OC w tej firmie.
    Nawet jeśli ,to nie otrzymałem kopii tych OWU OC. Z polisy nie wynika
    nic. Jest podpisana na rok i tyle. W jednym z jej punktów jest
    odniesienie do zaznajomienia z ogólnymi waunkami ubezpieczeń: ZK, AC,
    AT, NW, których to moja polisa nie dotyczyła. Wg mnie na samym
    dokumencie polisy powinno być jasno podane jakie dokumenty, ustawy czy
    kodeksy regulują to co nie jest uregulowane w polisie... To bardzo
    istotna kwestia i zamierzam tutaj wysunąc swój pozew i wniosek o
    polubowne załatwienie sprawy w postaci nowej polisy na nowy okres w
    zamian za anulowanie roszczeń z tyt. automatycznie przedłuzonej polisy...