  • Data: 2012-03-11 22:12:27
    Temat: Re: Polisa OC na samochód osobowy
    Od: "raBi" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "konsultant" napisał w wiadomości grup
    >Mam nast.pytania:
    >1.czy polisa OC na samochód osobowy jest formą umowy cywilno-prawnej?
    >2.czy polisa OC na samochód osobowy jako tego typu umowa powinna odnosić
    >się w swojej treści do uwarunkowań Ustawy o ubezpieczeniach z
    >2003r.(referensować się w jednym z punktów do tejże ustawy) jak i kodeksu
    >cywilnego w przypadku kwestii nie uregulowanych treścią umowy?

    Mi przychodzi do głowy Rozporządzenie Ministra Finansów z 3 grudnia 2003 r.
    w sprawie rodzaju i zakresu dokumentu potwierdzającego spełnienie obowiązku
    zawarcia umowy ubezpieczenia obowiązkowego (Dz.U. Nr 211 poz. 2064) - par.
    2.1.
    Wśród wymienionych tam danych, które muszą być na polisie nie ma
    wymienionego pouczenia o obowiązywaniu Ustawy o ubezpieczeniach
    obowiązkowych.

    pozdrawiam
    raB