  • Data: 2003-11-29 20:18:57
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: "Jakub P." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > duży...

    Przepraszam ale te dewagacje czy to prawda czy glina chodzi czy tylko plota,
    nie jest
    najważniejsze w moim pytaniu. Pisałem na grupe Prawo a nie Komunikaty z
    nadzieją
    że jakiś dobry człowiek, znający prawo odpowie mi czy Policja po wejściu do
    sklepu
    może zarządać natychmiastowego wglągu do faktur lub listy klientów.
    Bardzo proszę o pomoc !!

    Jakub P.