  • Data: 2003-11-29 18:49:58
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip K`" <F...@S...PL> napisał w
    wiadomości news:bqamjh$eb9$1@opal.futuro.pl

    > Za duzo siedzisz przed komputerem.
    > Jesli nie rozumiesz tekstu, ktory napisal Leszek, to Twoj pech. Nie bede
    > cytowal calego textu, tylko po to by, napisac na dole "dobre, dobre"

    Fakt, dużo przesiaduję przed komputerem. Nie wiidzę
    jednak związku pomiędzy "moim siedzeniem", a Twoim
    odniesieniem się do cytowanych (przez Ciebie!) słów.
    Twoje "dobre, dobre" odnosiło się do "Pozdr leszek",
    a ja, ani nikt inny nie musi czytać całych postów Leszka
    (w tym przypadku) aby zrozumieć o co *właściwie* Ci
    chodzi.
    Nie ma potrzeby cytowania całych postów, wystarczy
    jakaś jego cześć, ale napewno nie *podpis* .

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Żarty bogatych ludzi są zawsze dowcipne.